pátek 21. září 2007

ZOO Lešná

Jsem se po 3 letech konečně dostal do náádherné zoologické zaahrady na Lešnou. A je to tam zase úplně nové. Nové budovy, nové záchody, zvířata přemístěná, zpravidla o 3 roky starší, nebo mrtvá či nově narozená a skoro všechna umí kousky. Některá umí kousků moc, některá zviřátka nedělají kousků mnoho. Ale třeba takoví tučňáci jsou vyloženě nudní. Jenom tam blbě stojí a čučí. I ten lenochod udělal kousků víc.

Potkal jsem ho v zoo.

Vlastně ani ne tak ho, ale spíš je...a navíc jsem je nepotkal tam, ale byl jsem s něma domluvený... prostě jsem sem jen chtěl nějak zakomponovat ten divný film s našimi bývalými skorospolužáky z gymplu. Dobřééé, nepovedlo se to. Takže znova...

Doo Zoo jsem šel s Mejlou a Peťou a oba měli foťáky a docela dost fotili a moc pěkně navíc. Takže jsem se rozhodl, že vyhlásím soutěž o nejvtipnější zviřátko ZOO Lešná. Nejsměšnějšímu zviřátku bude výsledek soutěže oznámen ústně při další návštěvě a bude si moci vybrat mezi poukazem na elektrospotřebiče v hodnotě 100 000.- a novou Škodou Octavia. Navíc se zúčastní jednoho dne při natáčení ve vile Vyvolených a bude si moci ponechat všechny obdržené hlasy.

A tu ještě nějaké momentky, soutěž je ve článku výše.


1 komentář:

Lu řekl(a)...

Dobre, menim sve hlasovani, nejsmesnejsi zviratko je Mejla :-)