čtvrtek 30. srpna 2007

Něco sportu...

Skončila prázdninová okurková sportovní sezóna a vedle startu fotbalových soutěží, prvních hokejových zápasů, probíhajícího MS v atletice, či sobotního startu Vuelty, pokračuje v americe (ano, tam kde je Janík teď) tenisová sezóna v podobě US Open. No a k tomu jsem našel tohle podlě mě docela vtipné videjko. Ti zasvěcení se možná i zasmějou. Novak Djokovic (mimochodem fakt machr, docela mu fandím) na něm paroduje styly Roddicka, Hewitta, Nadala, Sharapovové, Samprase a Ivaniševiče.

4 komentáře:

Lu řekl(a)...

Hm, tak jsem byla uplne mimo. Nepoznala jsem ani toho Samprase, a to jsem mela v mladi v pokojicku na zdi jeho plakat...

Anonymní řekl(a)...

:) to je škoda, podle mě je to docela přesné, konečně po Ivaniševičovi další zábavný tenista. Tohle videjko je ještě lepší:

http://www.youtube.com/watch?v=xYA_7RUSarU

Hlavně u Federera se docela tlemím. Ten mu to dnes ve finále US Open může vrátit, no snad Novak vyhraje :)

Asi založím fanblog Djokovice, léto už je stejně v prdeli.

Anonymní řekl(a)...

Hehe... to je borec... a jestli je pravé toto video, rak je to stejnej čurák jak my...

http://www.youtube.com/watch?v=FAt0O-RkRwk&mode=related&search=

Anonymní řekl(a)...

Jasně, že je pravé... prostě je to borec, normální člověk, na nic si nehraje... jen si hraje :)